piątek, 31 stycznia 2014

Moja opinia-3 najwyższe levele z MovieStarPlanet

Heyqa! ;** Nu dzisiaj postanowiłam ocenić po wyglądzie 3 najlepsze osoby w rankingu na MovieStarPlanet. Czyli: ALAKINGA , Arli , ANNIA. W następnym MOIM poście będą ciekawostki o nich :3 Więc teraz zapraszam na to co przygotowałam na dzisiaj:
1. ALAKINGA
Strój mamy dobrany w qolorqi biały i kremowy ( czy jak tam wolicie jasny różowy ).
Qorona,włosy,naszyjnik,sukienka,a raczej połączone spodenki z bluzką C: Buciki i torebka ( która jest z animki ) ALAKINGA nie ubrała się jeszcze do nowego tematu o 'znakach zodiaku' Twarz jest ogólnie ładna.
Oceniam tak: słabo,może być, świetne.
Korona-Może być
Włosy-Może być
Naszyjnik-Słabo
Ubranqo-Może być
Buciki-Świetne
Ogólna ocena ALAKINGI to: 4+
 2.Arli
Qolorqi, które dobrała Arli to niebieski i biały.  Twarz ma strasznie poważną, więc to odejmuje jej punkty. W ogóle strój jest taki nijaki, ale oceńmy to. Moim zdaniem:
Włosy-Może być
Kolczyki-Świetne
Naszyjnik-Może być
Sukienka-Świetna
Zegarek-Może być
Buty-Może być
Ogólna ocena Arli to: 5






3.ANNIA
Mamy tu różne qolory ale górują tu czarny i fioletowy. Ma boonie i nerdy jako jedyna z całej trójki.Ma taqie same usta jaq ALAKINGA. Ocenie ją teraz:
Opaska-Może być
Włosy-Świetne
Naszyjnik-Słabo
Bluzka-Świetne
Torebka-Słabo
Spodnie-Słabo
Buty-Może być
Ogólna ocena ANNI TO: 4





W tym poście nie chciałam nikogo obrazić. To moja własna opinia więc możecie się z nią nie zgodzić. Dziewczyny według mnie są w kolejności: Arli, ALAKINGA, ANNIA. Dziękuję za zobaczenie i przeczytanie tego posta. Przypominam i zapraszam do konkursu na naszym blogu. Paa ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz