sobota, 8 lutego 2014

Czaszka za 3.000 sc O.O

Nooo Heej Tu znowu Róża ;_;
Nudzi mi się.. jest 23:28 XD no dobra. Do rzeczy XD

Dzisiaj Sobie A tak z nudów przeglądam sklep z rzeczami.
I co widzę!? Ojej! Czaszka za 3.000 sc. Za to by kupił
3 pary nerdsów O.O Ta czaszka jest dla vip i nazywa się
Diamond Skull. Czyli jest diamentowa XD może dlatego
tak przesadzili XD no ale bez przesady po prostu nie
powiem co ;/ Przesadzili jak nie wiem co! no po prostu XD
:
O.O JESZCZE RAZ POPROSTU.. XD DOBRZE ŻE NERDSY
SĄ TAŃSZE BO JAK BY TEŻ KOSZTOWAŁY 3.000 SC? O.O
CAŁY SKLEP Z REKWIZYTAMI PRZEGLĄDNEŁAM I TO
 COŚ JEST NAJDROŻSZE, NO PLSS ;_______;
---------------------------------------------------------------------------------------------
Ogólnie, to fajne meble doszły w sklepach, albo już od dawna są tylko
ja nie patrzyłam w sklep. Bo w sklep z meblami to ostatnio chyba rok
temu zajrzałam na walentynki XD

To na koniec. Jest 23:40 ;____;
                                   
                                               POZDRAWIAM
                    , MYŚLĘ ŻE NASZ BLOG WAM SIĘ SPODOBAŁ :)
                         
23:41


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz