poniedziałek, 17 lutego 2014

MINI KONKURSIK :**

Czeeść :33 Tu Róża.. Robię mini konkursik.
Tylko proszę was, zgłaszajcie się, bo kiedyś
zrobiłam konkurs też, to ani jedna osoba się
nie zgłosiła!! Ale myślę, że tym razem
będzie inaczej ;_; A więc taak.. konkurs
polega na tym, że trzeba zgadnąć jaka to
moviestar..będzie wszystko zakryte
oczywiście XD Za 1 osobę ja daję
nagrodę, a za drugą Małgosia..
Kto pierwszy na pocztę na moviestarplanet
napiszę mi poprawną odpowiedź , wygrywa!!
Należy napisać: Odpowiedź z konkursu
z twojego bloga, jest ...(nazwa użytkownika)..
Nagrodą jest coś z listy życzeń do 400sc :)

Jak by ktoś nie wiedział , ;_; to na moviestarplanet
nazywam się kundelka55  .

A WIĘC TAAK.. TO PIERWSZA OSOBA:

 NOO I KTO TO JEST ? ^^ ZGŁASZAĆ SIĘ NA MOJE KONTO kundelka55
ZA POPRAWNĄ ODPOWIEDŹ NAGRODĘ JA DAJĘ.

NASTĘPNA MOVIESTAR TOO :
I KTO TO JEST? *___* ZGŁASZAĆ SIĘ TEŻ NA KONTO kundelka55
ZA POPRAWNĄ ODPOWIEDŹ, NAGRODĘ DAJE MAŁGOSIA! ( malgosiamitelska )

MYŚLĘ, ŻE SIĘ ZGŁOSICIE :D :333



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz